2015. szeptember 2., szerda

3.rész ~Szeretetben nincs hiány :3

"-Nehogy megegyél!-nevet Cande
-Majd én!-nevettem
-Neeee,Tina ne egyèl meg kééérleeek!
-Nyugi nem foglak csak akkor ha nyavalyogsz!-mondtam
Szinte egésznap együtt lógtunk,de Mechi hiányzott :'( remélem nem akar sokáig távol lenni ^-^ . Nagyon jó lenne látni.. Lody viszont azóta is piszkálja szegény Cande-t .
LodoComello..Életeim ♥♥ @TiniStoessel @CandeMolfese
A
Este apa bejelentette,hogy üzleti útra megy kb. 2 hétre. Amire majdnem én is mentem mert nem akart itt hon hagyni. De szerencsére Olga rávette ,hogy had maradjak*-* .
*másnap*
Nagyban alszok,forgolódik erre leesek az ágyról hát...Grat! Ha igy alakult akkor föl álltam és elkészültem . Aztán irány lefelé.
-Jó reggelt Olgi!-köszöntem
-Neked is kicsikém!-mosolygott
-Olga,ma át jönnek a barátnőim!
-Jól van.
Gyors reggeli és irány a Stúdió :) egyszer csak valaki befogta a szememet :o *o*
-Mechi?-kérdeztem
-Talált kicsim!-ölelt át erősen
Istenem!!! Olyan jó hogy vidsza jött,teljesen kivoltam bukva nélküle!
Mechi hiányom volt de naon !
-Hmmm,a kisasszony a többi barátnőjéről elfelejtkezett?-höttek Lodyék
-Soha Lodykám!!!-nevetett Mechi
FOLYTATJUK!!

6 megjegyzés: