2015. szeptember 1., kedd

2.rész ~Mi lesz itt?

Halihó! Nem is tudom hol kezdjem,el tűntem egy jóóó hosszú időre, de remélem  az olvasóimat nem veszítettem el.


"El indultam a zene terembe ahol Yoyikam épp  egy dalon dolgozott"

Eleinte csak néztem mese szép szemeit amik a zongorára szegeződött.
Majd erőt véve elindultam felé és félénken de végül  bementem hozzá.
Amint észre vett, abba hagyta a zongorázást :)
-Szia,A lányok mondták hogy beszélni akarsz velem -mosolyogtam
-Szia,És igen. Mert...épp rád van szükségem ,hogy dalt tudjak írni! -szorit magához
-ühüm, de így nem kapok levegőt!-nevetek mire elenged
Jiiiip, olyan aranyos,kelll nekem! Érte bármire képes vagyok! Ekkor egy dallam szökött a fejembe. Ezért a zongorához pattantam,és elkezdtem játszani.
A dal címe pedig a Mi mejor.  Ez ez egyszerűen a fejemben maradt így volt időm leírni egy lapocskára :) .
-Ez aztán a szép dal!-dicsért Jorge
-Köszönöm, de azért vagyok itt hogy te tudj írni "-mosolyogtam
-Hmnnmmm,félig az is kész szóval.... -húzott magához
-KHM! Mit szeretnél? -érdeklődtem
-Ezt! -puszilt arcon
Ezután nem sokkal később már a barátnőmmel voltam a bárban.  Igen ugyanis a batyanak Luca-nak van a stúdiótol nem messze :)
-Jaj,Cande hagyd mar, egesz nap Samuel a téma! -szolalt meg Lody
-Jól van na! Ne egyél meg ebédre kéérlek! -mondta nevetve
-nem foglak!
-MAJD én!!!-nevettem gonoszul

Folytatjuk!!

2 megjegyzés: