2015. október 25., vasárnap

4.rész ~Első nap Barcelonában~♥ és testvérek Mechi y Tini

 Hmm ha kapok puszít abba hagyom ezte
-Pusziiiit!-feleltem
Istenem de anyával játszani ,mintha - kicsikormban lennék "

●●

Mikor föl - ébredtem ,hát elvoltam keseredve nagyon - ,első szavam ..:
-Anya!
-Nem ,anyud  vagyok hanem Jorge -mosolygott a barátom
-Jaj, Jorge ugye álmodtam hogy Barcelona felé tartunk?-kérdeztem
-Nem kicsim, nem àlmodtad!-felelte
-Istenem:'(
-Tini minden rendben ?-jött oda Lodo
-Persze -mosolyogtam
-Jól van ennek örülök:") -mosolygott
♡♡♡
+Tinita Stoessel Hello Barcelona!!!♥♥

Mech Szemszöge
Tini a világ legjobb  barátnője , egy ilyen utazásra is kképes értem *-* nagyon imádom ezt a lányt ♥♥életem értelme már 3 éve ♥♥.  Szinte már mintha a húgom lenne én pedig a nevére aki mindig vigyázz rá és jó  tanácsokkal látják el :) . Ekkor elkezdett rezegni a telefonom .
-Szia kislányom-hallottam Germánt
-Szia , de kislányom? O.o
-Igen, tündérem ♥
-De..de..hogyan? Mármint az nem lehet!
-De! Tini a vérszerinti húgod! Nem pedig Léna! -felelte
-De úristen! Tini anyukája már meghalt , hogyan mondanád el neki, hogy én a testvére vagyok??
-Kicsim, miután megszülettél és lehettél körülbelül 1éves mikor Tinit vártuk anyuddal , Martu mikor 5hónapos volt édesanyátok autóbalesetben megahlt!-sírta elmagát a végére
-Apa, ne sírj! Mi mindig itt leszünk neked!
-Rendben. De menj meséld el Tinanak is!
•••
-Tini végre megvagy! Mondanom kell valamit!!
-Mit is? -érdeklődött
-Én...

folytatjuk!!                

2 megjegyzés: